Kilka słów o mnie

Przyjechałem do Jeleniej Góry na jesieni 2006 turystycznie, na 2 dni i mieszkam do dziś.
Urok tego miejsca kazał mi tu zainwestować i rozpocząć nowe życie. Jednak jako spadochroniarz mam spojrzenie mniej nacechowane bezkrytyczną miłością rodzinną i może dlatego bardzo bym chciał, aby to miejsce wykorzystało w pełni swój potencjał. Może dlatego czasami szukam dziury w całym. Chcę jednak mobilizować wszystkich współmieszkańców do działań na rzecz odgnuśnienia, rozwoju i uatrakcyjnienia Jeleniej. Szukam zwolenników takiego myślenia.

Podziel się z innymi

| |

31.01.2016, sobota - z nadzieją w 2017

2016-12-31 16:10
Już za parę godzin 2016 zwolni fotel 2017-temu.

Ten stary obfitował w zaskoczenia i niestety utrwalił wewnętrzne podziały Polaków. Może dobrze, że odchodzi, bo zabierze ze sobą rosnącą nienawiść, populizm i pogorszenie gospodarcze. Oby!! Tego Państwu i sobie życzę najgoręcej.

Ten nadchodzący otwiera nowy etap polityczny. Teraz, z ujarzmionym TK, będzie trwał ping-pong Sejm-Senat-Prezydent-TK. Prezydent zostanie dowartościowany przez łaskawe udzielenie mu przez Naczelnika możliwości wyrażania wątpliwości dotyczących konstytucyjności ustaw. Nowym składem TK Najwyższy Władca stworzył sobie możliwość wycofywania się z twarzą z najbardziej kontrowersyjnych zapisów prawa uchwalonego przez partacką większość sejmową.

Zasada prosta:
coś uchwalamy, o czym z góry wiemy, że jest do kitu i nie będzie dobrze przyjęte. Sondujemy nastroje i jeśli pewne punkty jednak przekraczają wytrzymałość Narodu, wówczas zezwalamy Prezydentowi na skierowanie ustawy do TK. Wyrok TK też jest już z góry omówiony na Nowogrodzkiej i poprawki do niego dostosowane od dawna leżą w szufladzie biurka Naczelnika. Zakłada się jednak, że w ten sposób i tak więcej się przepchnie, bo Naród skupi się na tych najjaskrawszych przegięciach, drobniejsze pominie, czyli i tak, przy odpowiedniej konstrukcji ustawy Naczelnik uzyska to, czego chciał. Widzę w tej grze tylko jeden malutki problem: przymus narzucony przez ustawę dobrego Sejmu o kolejności rozpatrywania spraw skierowanych do TK. Jednak to problem bardzo drobny, bo od czego jest Sejm i od czego poselskie projekty ustaw, które rozpatrywane i uchwalane są z dnia na dzień lub na noc.

Mam nadzieję, że ten nowy rok przyniesie nam rozwiązanie zamieszania wokół ustawy budżetowej z Sali Kolumnowej. Nie jestem w stanie pojąć uporu Naczelnika - skoro wszystko było zgodne z prawem - w sprawie ujawnienia nagrań kamer z tej Sali ( nie tylko tej jednej, ale wszystkich trzech). Czy to tylko starczy upór, czy też jednak jakieś wątpliwości co do konstytucyjności tego głosowania. Jeśli to tylko upór, to bezsensowny i starczy oraz fatalnie rokujący na przyszłość, jako, że dobra większość i tak uchwali wspomnianą ustawę ponownie. I tu jestem najbardziej zaciekawiony jakie wyjście z tego galimatiasu teraz zostanie nam ogłoszone jako najlepsze. Czy Sejm nową uchwałą ukarze protestujących wykluczeniem z obrad, czy odbierze im mandat, czy też wymierzy kary finansowe albo postawi do kąta z przymusem klęczenia na grochu (to przecie takie słowiańskie).

Smaczku sprawie dodaje pewien szczegół będący dowodem absolutnego braku profesjonalizmu i konsekwencji Pan Prezydenta. Otóż w Sali Kolumnowej głosowano nie tylko nad ustawą budżetową, ale również na tą o emeryturach dla "UBków". I okazuje się, że w stosunku do warunków uchwalania tej budżetowej szanowny "wyzwolony" Prezydent ma zastrzeżenia, a do tej drugiej - choć uchwalanej w tych samych warunkach - jakby nie i ją uroczyście podpisuje. Więc jak, warunki głosowania w owej Sali były zgodne z prawem, czy też nie, bo nic nie rozumiem. Dla mnie cuchnie to kolejną ściemą dla ciemnego Ludu.

Mam nadzieję, że Naczelnik (oczywiście po konsultacjach z Prezydentem) poprze Tuska na następną kadencję w Brukseli. Po pierwsze będzie okropnie głupio jeśli nawet bez polskiego poparcia zostanie ponownie wybrany, a po drugie, poza egoistycznym zaspokojeniem uczucia zemsty, nie widzę żadnych dobrych stron tego ruchu. Sądzę nawet, że Tusk w Brukseli jest dla Kaczyńskiego bezpieczniejszy od Tuska w Polsce.
Oczywiście taki wybór będzie można wspaniale sprzedać jako zemstę (za co?!) Narodów Europy za dobrą zmianę.

Mam nadzieję, że opozycja wyłoni wreszcie nowego charyzmatycznego przywódcę, a PSL wreszcie kiedyś przestanie kupczyć swoim poparciem i opowie się po jednej ze stron. Że opozycja wreszcie zrozumie, że sama walka o demokrację i przestrzeganie konstytucji jest za słabym argumentem dla przeciętnego wyborcy. Że pojawi się alternatywny program i hasła, które będą w stanie porwać Naród.

Mam nadzieję, że będzie ten nowy lepszy od starego i pojawi się pozytywna propozycja ustrojowa pozwalająca na pojednanie i dalszy rozwój. Że obcokrajowcy przestaną pytać, co się w tej Polsce porobiło i że Polska na arenie europejskiej będzie mogła ponownie być dumna ze swoich osiągnięć oraz będzie odbierana nie na równi z Erdoganem, Orbanem, AfD, Marine le Pen, Trampem i Putinem (to towarzystwo jakoś mi nie odpowiada).

Zdrowego i udanego 2017-tego.

Życzę wszystkim, ale wszystkim bez wyjątku, nadziei na prawdziwą dobrą zmianę, zadowolenia z Polski, a Polsce powrotu do kręgu rozsądnych Narodów. By obcokrajowcy przestali traktować Polaków jako Naród dziwolągów i przestali zadawać poniżające pytania o co to właściwie chodzi i o stan umysłowy Suwerena.

P.S.

Stanowczo jestem zdania, że używanie fajerwerków poza okresem pomiędzy 00.00 a 01.00 pierwszego stycznia powinno być zagrożone wysokimi karami bezwzględnie wymierzanymi przez Straż Miejską i policję lub by wymagało specjalnych zezwoleń udzielanych każdorazowo przez władze gminy.

Komentarze

Widz @ 109.241.187.*

wysłany: 2016-12-31 22:23

Aleeee " orendzie " :)

A może to Pana " szopka " noworoczna?

PS . Stanowczo jestem zdania , że zniczy/ lampionów nagrobnych nie powinno się stawiać na stole wigilijnym.

Nawet za zezwoleniem Junckera !

PK.: o jakich zniczach pan mówi? Napisałem tylko o fajerwerkach.
Aha! Przed chwilą - dzięki sąsiadowi(też posiadaczowi psa) - odkryłem, że istnieją fajerwerki bezgłośne. Ten pomysł popieram!

mieszkaniec Czarnego w Zakopanem @ 83.27.53.*

wysłany: 2017-01-01 06:36

Nareszcie natura czlowiecza odrodzila sie w Panu.Jestem w Zakopanem na Rybkówce 17 DW HALNY Szanuja nerwy staruszków i nie tylko .Zbawa prawdziwa i bez fajer.Olcza spoko bez petard i sztucznych ogni.Niebo w gwiazdach ,skrzypi m.rozik śniegowy. Nerwy moje grube jak postronki grzańcem rozluźnione po kuligu z pochodniami blysku petard nie widzialy.slyszaly.Info.kierowca busika mówił o karze 500 zl po sylwestrze. To jest dobre rozwiazanie.a co na to Władza Jeleniej Gory.Rok 2017 bedzie taki jaki sobie wyplanujemy i wykonamy.czego i Panu zycze

Wieńczysław @ 178.183.177.*

wysłany: 2017-01-01 10:41

Serdecznie polecam:

http://wpolityce.pl/polityka/321606-2017-to-bedzie-dobry-rok-jesli-tylko-nie-damy-sie-sprowokowac-i-zastraszyc

PK.: dzięki za polecenie.
Takiego steku kłamstw, bzdur, fałszywych interpretacji i panującej nad całym myśleniem żądzy zemsty dawno nie czytałem.
TKM w najczystszym wydaniu. Typowa bolszewicka odwetowa narracja.
Niestety musimy to przeżyć, ale już widać światło w tunelu, bo koniec ery samozwańczych peudo-elit coraz bliżej.

Wieńczysław @ 178.183.177.*

wysłany: 2017-01-01 11:31

"ery samozwańczych peudo-elit "

PiS wygrało demokratyczne wybory, więc niech Pan nie sugeruje kłamliwie, że są to jakieś "samozwańcze pseudoelity".

Samozwańcze pseudoelity to np. Balcerowicz, Kiszczak, Jaruzelski, Michnik, Miller, Kwaśniewski, Tusk - czyli ludzie, którzy bez wsparcia zagranicznego kapitału i postsowieckich służb nigdy by się do żłoba nie doczłapali.

Elity obecnie rządzące nie tylko, że nie są samozwańcze, bo doszły do władzy w wyniku demokratycznych wyborów, ale i nie są pseudoelitami, tylko elitami prawdziwymi, bo realizują interes narodu (co nie znaczy, że nie popełniają błędów i wszystko robią dobrze).

(Resztę kasuję, bo pan mnie obraża i pogłębia podział społeczeństwa na wrogie plemiona.)

PK.: wygrane wybory jeszcze nikogo nie pasują na członka elity. Do tego, by się stać elitą należy nieco więcej. Należy zaplecze intelektualne i kulturalne, należy wykształcenie, należy dorobek, należy umiejętność myślenia, należy tolerancja, należy otwarcie na świat, itp. - jeszcze można długo wymieniać.

Wam wmówiono, że elitą staje się przez fakt pasowania przez Naczelnika. Jeśli w to wierzycie, znaczy, że do elit nie należycie i należeć nigdy nie będziecie.

z netu @ 78.88.136.*

wysłany: 2017-01-01 11:39

Wiem, że tymi wpisami nie zyskuję sympatii lemingów z prawej strony ale niestety obóz rządzący idzie w rozsypkę i liczy na jakieś kompromisy w stosunku do wrogów naszej Ojczyzny.
Lliczą na co? Że Petru i Schetyna im dali słowo honoru oficerów armii czerwonej, że jak będzie reasumpcja głosowania to przestaną okupować sejm???

Jeśli ktoś uważa, że o działaniach dywersyjnych będzie mógł przeczytać na pierwszych stronach "prawicowych" gazet to znaczy, że nie wie na czym polega degeneracja dziennikarstwa "naszego" obozu - na palcach jednej ręki można policzyc tych, którzy nie włażą przywódcom w tyłek.

A oto kolejny zwiastun, że toczy się walka o rekompozycję i dogadywanie sie z totalną opozycją.

CYTAT:
Prezydent Andrzej Duda ma wątpliwości ws. głosowania 16 grudnia nad ustawą budżetową na 2017 r. - powiedział w piątek szef prezydenckiego biura prasowego Marek Magierowski. Wyraził pogląd, że wiele w tej sprawie mogłoby wyjaśnić ujawnienie nagrań z Sali Kolumnowej.

Prezydent Andrzej Duda podpisał w piątek tzw. ustawę dezubekizacyjną - obniżającą emerytury i renty byłych funkcjonariuszy aparatu bezpieczeństwa PRL oraz ich rodzin. Ustawa ta, podobnie jak ustawa budżetowa na 2017 r., została przegłosowana 16 grudnia w Sali Kolumnowej Sejmu. Opozycja uznaje te głosowania za nielegalne.

Marek Magierowski został w piątek wieczorem zapytany w programie "Fakty po Faktach" w TVN24 o stanowisko prezydenta w związku z wątpliwościami dotyczącymi głosowań 16 grudnia.

Szef prezydenckiego biura prasowego przypomniał, że kilkanaście dni temu Andrzej Duda wystosował list do marszałka Sejmu Marka Kuchcińskiego z prośbą o wyjaśnienia dotyczące przebiegu tych głosowań. Pytania - jak mówił - dotyczyły dwóch kwestii: kworum oraz tego, czy wszyscy posłowie, którzy chcieli uczestniczyć w tych głosowaniach, zostali do nich dopuszczeni.

"Pan marszałek przysłał odpowiedź - na oba te pytania odpowiedź brzmiała +tak+. Pan prezydent uznał te wyjaśnienia za wiarygodne" - podkreślił Magierowski. Ocenił jednak, że jest "zasadnicza różnica" między tzw. ustawą dezubekizacyjną a ustawą budżetową. "Pan prezydent uznał, że w przypadku ustawy dezubekizacyjnej, jako że złożył pod nią swój podpis, wszystko odbyło się lege artis" - powiedział Magierowski. Jak dodał, zdaniem Andrzeja Dudy podczas głosowania nad tą ustawą było kworum.

Przyznał jednocześnie, że Andrzej Duda ma wątpliwości, czy podczas głosowań budżetowych było kworum. "Tu pan prezydent ma wątpliwości i ma czas na to, żeby to rzeczywiście sprawdzić dokładnie. Kilka czy kilkanaście dni temu mówiłem o tym, że zasięga opinii m.in. w swoim biurze na temat tego głosowania" - powiedział Magierowski.

Jego zdaniem od momentu, kiedy marszałek Kuchciński przysłał odpowiedź w sprawie głosowań 16 grudnia, "pojawiły się nowe okoliczności". "Sama pani wspominała o tych nagraniach, które wy pokazywaliście w swojej stacji. Mówi pani o tej waszej prośbie, petycji o to, żeby pan marszałek Kuchciński ujawnił nagrania z kamer sejmowych. Są nowe okoliczności" - zaznaczył Magierowski.

Chodzi o wtorkowy materiał "Faktów" TVN. Podano tam, że z analizy dostępnych zapisów przebiegu głosowań z 16 grudnia w Sali Kolumnowej wynika, że w jednym z głosowań do kworum mogło zabraknąć 9 głosów. W materiale pokazano m.in. fragmenty nagrań z kamery, która 16 grudnia wieczorem transmitowała obraz z Sali Kolumnowej do internetu oraz nagrań, które sporządzili telefonami komórkowymi posłowie opozycji, m.in. Michał Stasiński z Nowoczesnej.

Magierowski przypomniał, że zgodnie z konstytucją prezydent nie może zawetować ustawy budżetowej - może ją albo podpisać, albo skierować do zbadania przez Trybunał Konstytucyjny. "I pan prezydent w jednym z ostatnich wywiadów bardzo wyraźnie powiedział, że obie te opcje są rozważane" - podkreślił.

Dyrektor biura prasowego Kancelarii Prezydenta został też zapytany, czy Andrzej Duda zwróci się do marszałka Sejmu o ujawnienie nagrań ze wszystkich trzech kamer rejestrujących obraz w Sali Kolumnowej. "Jeżeli będą takie możliwości prawne, jeżeli pan marszałek Kuchciński na to się zdecyduje, to być może to wiele by wyjaśniało panu prezydentowi również" - powiedział.

Biuro Prasowe Kancelarii Sejmu poinformowało w piątek swoich na stronach internetowych, że w Sali Kolumnowej znajdują się trzy kamery - dwie z nich rejestrują obrady; trzecia jest kamerą bezpieczeństwa. "Nagranie wykonane z tej kamery zostało zabezpieczone i pozostaje w dyspozycji Straży Marszałkowskiej. Należy zaznaczyć, że ten materiał wideo, ze względu na procedury bezpieczeństwa i ochrony kompleksu sejmowego, może zostać przekazany wyłącznie organom wymiaru sprawiedliwości na ich wniosek" - podało Biuro Prasowe Sejmu.

Wieczorne głosowania 16 grudnia m.in. nad ustawą budżetową na 2017 r. odbyły się w Sali Kolumnowej, ponieważ wcześniej przez wiele godzin opozycja blokowała mównicę sejmową, uniemożliwiając prowadzenie obrad. W tej sytuacji marszałek Sejmu Marek Kuchciński podjął decyzję o kontynuacji obrad w innym miejscu. Protest opozycji był następstwem wykluczenia z głosowań posła PO Michała Szczerby i planowanym przez Kuchcińskiego zmianom zasad pracy dziennikarzy na Wiejskiej.

PK.: bo przecie, jak już wspomniałem, to typowa ustawka obliczona na czytelników "wPolityce" i temu podobnych i oglądaczy TVP. Pan Wieńczysław np. jest przekonany, że wszystko jest ok. Ja uważam natomiast, że ktoś ze mnie durnia robi i mnie obraża przyjmując jakoby mój iloraz intelektualny leży poniżej możliwości zrozumienia najprostszych spraw i matactw.

Wieńczysław @ 178.183.177.*

wysłany: 2017-01-01 13:10

Do Pana "z netu" - w dużej części się z Panem zgadzam. Mam nadzieję, że nie dojdzie do tego "dogadywania się", o którym Pan pisze. Reasumpcji głosowania prawo w takiej sytuacji, z jaką mamy do czynienia, po prostu nie przewiduje i jest to niemożliwe. Słyszałem, że będą jakieś poprawki Senatu i będzie powtórne głosowanie nad budżetem (lecz to nie jest powtórka głosowania, tylko kolejne, nowe głosowanie). Czyli będziemy świadkami kolejnego cyrku urządzonego przez opozycję, która zacznie okupować mównicę - kto wie, może będą trąbki, głośniki, śpiewanie piosenek, może ktoś się przebierze w jakiś kostium - na pewno będzie ciekawie, nowocześnie. Jednak prawo powinno działać i ostatecznie każda taka próba destabilizacji prac parlamentu powinna być neutralizowana - od tego jest Straż Marszałkowska, by tę hałastrę wyprowadzić poza salę plenarną.

PK.: znów w ślad za jedyną właściwą interpretacją nie zauważył Pan, że ustawa uchwalona w sposób sprzeczny z prawem lub obarczona błędem prawnym nie może być uznana za uchwaloną. W takiej sytuacji Senat nie może się nią zająć, bo najpierw, w sposób legalny, musi przejść przez Sejm.

Wieńczysław @ 178.183.177.*

wysłany: 2017-01-01 13:16

Ustawa przeszła przez Sejm w sposób legalny, ponieważ było kworum, a opozycja miała wstęp na Salę Kolumnową oraz spełnione zostały pozostałe warunki formalne.

PK.: to czemu Prezydent ma zastrzeżenia i wymaga dodatkowych wyjaśnień? Na złość Kaczyńskiemu czy Kuchcińskiemu? Takie typowe gadanie tuzów intelektu nowych elit.

brawo @ 83.30.157.*

wysłany: 2017-01-01 13:27

dla dyrektora od prezydenta.Urban to mały pikuś wobec tego pana ,który w telewizorze mówiąć o ustawach z sali kolumnowej ,przekroczył granice absurdu ,śmieszności i normalnej ludzkeij przyzwoitości.A pytam uprzejmie tego pana ,czy starczy mu odwagi i będzie bronił swego pryncypała w czasie obrad Trybunału Stanu?

Wieńczysław @ 178.183.177.*

wysłany: 2017-01-01 14:16

": to czemu Prezydent ma zastrzeżenia i wymaga dodatkowych wyjaśnień?"

Nie wiem dlaczego. Nie twierdzę, że w tej sprawie początkowo nie było zasadnych wątpliwości, ale moim zdaniem te wątpliwości zostały rozwiane i nie ma powodów do tego, by powtarzać głosowanie (to zresztą byłoby nielegalne).

PK.: skomentuję tylko parę typowych Pańskich myśli.
co do powyższego, to już się wypowiedziałem. Widać jednak Nowogrodzka kazała Prezydentowi mieć zastrzeżenia do głosowania. Może to furtka by się wycofać.

"wygrane wybory jeszcze nikogo nie pasują na członka elity. Do tego, by się stać elitą należy nieco więcej. Należy zaplecze intelektualne i kulturalne, należy wykształcenie, należy dorobek, należy umiejętność myślenia, należy tolerancja, należy otwarcie na świat, itp. - jeszcze można długo wymieniać."

Różnica między jakością zaplecza PiS-u, a zapleczem PO i Nowoczesnej jest kolosalna.

"intelektualne"

Zaplecze intelektualne PiS-u stanowią eksperci, którzy przez lata uczestniczyli np. w seminariach lucieńskich prezydenta Lecha Kaczyńskiego oraz w Kongresie "Polska Wielki Projekt". Są to eksperci takich organizacji jak Instytut Sobieskiego, Fundacja Republikańska, Klub Jagielloński i wiele innych.

PK.: wszystkie mają rangę Komisji Smoleńkiej Macierewicza.

"kulturalne"

Politycy PiS, z kilkoma wyjątkami, zachowują się nadzwyczaj kulturalnie,

PK.: tu mnie pan rozśmieszył.

"wykształcenie"

Według ustaleń "Gazety Wyborczej" 50% członków Platformy ma wykształcenie zaledwie podstawowe. Natomiast w klubie PiS jest najwyższy odsetek doktorów i profesorów (17%).

PK.: tu typowa PiSowska manipulacja. Z jednej strony mówi Pan o członkach PO, z drugiej zaś o klubie PiS. To porównywanie śliwek z gruszkami. Klub PiSowski błyszczy np. wzorcem kultury w postaci doc.dr.hab. Krystyny Pawłowicz.


"umiejętność myślenia"

Gdyby opozyja umiała myśleć, to w celu odzyskania władzy robiłaby to samo co PiS, czyli cierpliwie pracowała nad programem i nad tworzeniem własnego społeczeństwa obywatelskiego, nad przekonywaniem do swojej wizji Polski. Ale jej wizja sprowadza się do trzech elementów: "kraść jak najwięcej, kłamać jak najdłużej i szczuć Polaków na siebie".

PK.: tu się z Panem CZĘŚCIOWO zgadzam. PO zawaliło i dlatego Kaczyński wygrał. PiS ma ciągle tak wysokie notowania, bo opozycja nie umie stworzyć realnej alternatywy. Co do kradzenia, to nie mnie o tym osądzać, natomiast większych mistrzów od kłamania oraz dzielenia i szczucia Polaków na siebie od PiSowskich wodzów (Kaczyński, Duda, Magierowski, Pawłowicz, i, ,i,i,i ...) nie ma i jeszcze nie było.

"należy tolerancja"

Przykładów braku tolerancji w środowiskach lewicowo-liberalnych jest mnóstwo. Pan tez kasuje wypowiedzi i to wcale nie wtedy, gdy są obraźliwe, tylko wtedy, gdy celnie punktują Pańską niewiedzę.

PK.: jednak nie rozumie Pan pojęcia "tolerancja". Tolerancja nie jest równoznaczna z upublicznianiem każdego chamstwa i głupoty.

" należy otwarcie na świat"

Bronisław Komorowski z Budy Ruskiej otworzył się na świat, aż świat musiał zatykać nos.

PK.: abstrahując od chamstwa tego stwierdzenia informuję, że Naczelnik Kaczyński, mimo że z inteligenckiego Żoliborza i "lepszego" podwórka (jak sam był uprzejmy stwierdzić), chociaż na świat się jeszcze nie otworzył, to i tak ten świat musi nos zatykać. Trudno sobie wyobrazić następstwa jego otwarcia się.


Na zakończenie wspomnę tylko, że robi Pan podstawowy błąd myślowy utożsamiając elity z przynależnością partyjną. Elity nie muszą być związane z jakąkolwiek partią - elity, to jest grupa, która buduje kulturę i dorobek intelektualny Narodu, nawet bezpartyjnie.

widz @ 109.241.187.*

wysłany: 2017-01-01 14:24

PK :
Sondujemy nastroje i jeśli pewne punkty jednak przekraczają wytrzymałość Narodu, wówczas zezwalamy Prezydentowi na skierowanie ustawy do TK. Wyrok TK też jest już z góry omówiony na Nowogrodzkiej i poprawki do niego dostosowane od dawna leżą w szufladzie biurka Naczelnika. Zakłada się jednak, że w ten sposób i tak więcej się przepchnie, bo Naród skupi się na tych najjaskrawszych przegięciach, drobniejsze pominie, czyli i tak, przy odpowiedniej konstrukcji ustawy Naczelnik uzyska to, czego chciał
/ wpis PK z : 2016-12-31 16:10 /

PK.: to czemu Prezydent ma zastrzeżenia i wymaga dodatkowych wyjaśnień? Na złość Kaczyńskiemu czy Kuchcińskiemu? Takie typowe gadanie tuzów intelektu nowych elit.
/ Komentarz do wpisu z: wysłany: 2017-01-01 13:16 /

Czy Pan pamięta to , co Pan mówił lub pisał np. kilka dni temu , bo tu wynika , że pamięć Pana nie ogarnia nawet 20- tu godzin ?

A czy wie Pan co to jest konsekwencja ?

A może wie Pan , na czym polega ”strzelanie we własną stopę „ ?

PK.: jak Pan komentuje, to uprzejmie proszę rzetelnie. Zapomniał Pan przytoczyć wypowiedzianego przeze mnie przypuszczenia, że to wszystko może być wymyślona na Nowogrodzkiej ustawka.(Proszę porównać mój komentarz do "z netu", cytuję:
"bo przecie, jak już wspomniałem, to typowa ustawka obliczona na czytelników "wPolityce" i temu podobnych i oglądaczy TVP.")

chichot @ 83.30.157.*

wysłany: 2017-01-01 15:01

Minister od rolnictwa -gejzer intelektu.Od obrony olimp mądrości i przewidywalności ,z marzeniami o dronach i takie tam brednie.Nauczycielki z Jeleniej i Wałbrzycha ,to lepsze od kucharek ,bo to one za Lenina miały rżądzić.Masa krytyczna na sali sejmowej do głosowania ,o której do dziś nikt nie wie.I na jej tle posłanki od Petru.No i wielka mądrość wodza ,który chce zmniejszyć rozwój gospodarki aby zrealizować swoje chore wizje i omamy.Jest tylko nadzieja ,żę nie jest na prochach ,do czego się przyznał po katastrofie smoleńskiej.

Wieńczysław @ 178.183.177.*

wysłany: 2017-01-01 15:24

"Co do kradzenia, to nie mnie o tym osądzać"

Ano właśnie, i tu jest pies pogrzebany. Nie Panu o tym osądzać - czyli przypuszcza Pan, że skala korupcji i złodziejstwa za rządów PO mogła być spora. To samo zresztą stwierdził kiedyś Michnik, że mamy do wyboru dwie wizje Polski (cyt. z pamięci): "jedną - demokratyczną, która może nie jest doskonała i w której w jakimś stopniu będzie istniała korupcja oraz drugą, która zakłada budowę państwa autorytarnego". Pomijając fakt, że demokracja nigdy jeszcze nie miała się w Polsce lepiej niż w minionym już roku, to właśnie jednak olbrzymie złodziejstwo i marnotrawstwo środków publicznych za rządów PO - któremu jak widać nikt nie zaprzecza - zadecydowało o moich oraz milionów innych Polaków - wyborze w 2015 roku.

PK.: choć nie do końca zgadzam się z Pańską oceną, zwłaszcza w punkcie o rozkwicie demokracji, pragnę tylko przypomnieć, że jakość rządów PO nigdy nie napawała mnie zadowoleniem, co nie znaczy, że muszę stać się fanem złośliwego i mściwego społecznego manipulatora - pożal się Boże Napoleonka dla maluczkich. I do tego nacechowanego przerostem ego.

Opinie innych:
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jaka-przyszlosc-czeka-donalda-tuska-ivan-stefanec-komentuje/1zgnfx8

chichot @ 83.30.157.*

wysłany: 2017-01-01 16:03

Wieńczyslaw normalnie rżnie z nas łacha.Złamanie Konstytucji przez prezydenta i premie ,to ma być ta demokracja co ma się najlepiej,.Nie mamy już państwa prawa a autorytaryzm jednego człowieka.A z tym złodziejstwem trzeba być ostrożnym.Bo taki jeden poseł z naszego okręgu ,członek PC ,partii prezesa, siedział jako kozioł ofiarny.Przypomnijcie na czym PC się wzbogaciło?I za co kupiło budynek ,w którym dziś jest rząd ,prezydent wszystkie ministerstwa.,czyli ośrodek władzy.A marnotrawstwo pieniędzy publicznych było ,jest i będzie.Dziś np. ,miliony idą na chore pomysły budowy wojska ,co to będzie walczyć tylko w soboty.A ile forsy idzie w błoto ,będzie oceniać następna władza.Facetowi ,który nie mówi po Polsku dali pół miliarda na zbiory muzealne ,zdobyte na pracy pańszczyźnianych chłopów.

PK.: absolutnie mnie ubawiło wczorajsze stwierdzenie Naczelnika, że ustawy budżetowej ponownie głosować nie da, bo "mniejszość nie będzie decydowała za większość". Znaczy to tylko tyle, że większości wolno wszystko z tego prostego powodu, że jest większością (postępowanie zgodne z tą wykładnią widzimy w każdym ruchu "dobrej zmiany"). To jest takie dobre państwowe myślenie Przywódcy Narodu.
Czy to dopiero początek paranoi, czy już stadium zaawansowane? I pytanie do psychiatrów - jest to choroba postępująca?
Jeśli tak, to bać się trzeba!

chichot @ 83.26.185.*

wysłany: 2017-01-02 11:49

Dodam ,że historia zna wielkich uczonych i artystów z chorobą zwaną schizofrenią paranoidalną.Uczynili oni wiele dobrego dla ludzkości.Inaczej było z politykami.Mamy Króla Polski w Niebie i jestem pewny ,że uchroni nas ,razem ze swoją Mamą od tego nieszczęścia.

Widz @ 109.241.187.*

wysłany: 2017-01-02 13:09

Zanim Pan napisze ponownie kiedyś taki „ wigilijny „ pasztet :
PK.: absolutnie mnie ubawiło wczorajsze stwierdzenie Naczelnika, że ustawy budżetowej ponownie głosować nie da, bo "mniejszość nie będzie decydowała za większość". Znaczy to tylko tyle, że większości wolno wszystko z tego prostego powodu, że jest większością (postępowanie zgodne z tą wykładnią widzimy w każdym ruchu "dobrej zmiany"). To jest takie dobre państwowe myślenie Przywódcy Narodu.
Czy to dopiero początek paranoi, czy już stadium zaawansowane? I pytanie do psychiatrów - jest to choroba postępująca?
Jeśli tak, to bać się trzeba!

To chciałbym Panu zadedykować tekst Pani Elżbiety Królikowskiej – Avis.
Mieszka od stanu wojennego w Anglii i nie jest to „ pisówa „ z prowincji i zna chyba demokrację tradycyjną – angielską !!!

To jest PANI , którą na PIERWSZYM przesłuchaniu wsypał bohaterski Stefan Niesiołowski , „ ikona PO „ :

A już sugestia „politycznej oferty współdziałania dla opozycji, żeby nie czuła się upokorzona”, to idealistyczny nonsens, nie praktykowany nawet przez najstarsze demokracje.
Polityka jest jak powiedział Platon „dla ludzi mężnych i cnotliwych”, ale także silnych i twardych, realistów i pragmatyków, to nie jest zabawa dla ministrantów. W Wielkiej Brytanii, owszem, partia konserwatywna od czasu do czasu współpracuje z labourzystowską opozycją i prosi o poparcie przy głosowaniu ustaw o tzw. charakterze ponadpartyjnym np. ograniczenie korupcji, sprawy bezpieczeństwa publicznego, służba zdrowia czy fala imigracyjna. Ale to wszystko, co można zaoferować opozycji! Przegrała wybory parlamentarne, obywatele odrzucili jej propozycje, musi się z tym pogodzić. I p o k o j o w o organizować się do przyszłych wyborów. Powtarzam, pokojowo, a nie to siłą, to sposobem próbować destabilizować kraj, sabotować wszystkie bez wyjątku inicjatywy rządowe, wciąż wyprowadzać ludzi na ulicę, powodować informacyjny chaos. Bo to już nie ma nic wspólnego z demokracją.

A na dokładkę do przemyślenia .

Może to Pana trochę otrzeźwi i spowoduje mniej buty u Pana :

Bunt mas 2,0 :

Wiele z tego, co się ostatnio dzieje w polskiej polityce, nie jest niczym oryginalnym. To w dużej mierze odprysk globalnych trendów: narastania nierówności, z czym łączy się proces stopniowego odstawania elit od klasy średniej pod względem finansowym i mentalnym. Zwłaszcza młode pokolenia odczuwają brak perspektyw. Do tego dochodzi poczucie braku bezpieczeństwa (wojny, imigracja, kryzys gospodarczy, przemiany obyczajowe, afery). Efekt jest taki, że coraz więcej ludzi nie chce już przestrzegania dotychczasowej lewicowo-liberalnej umowy społecznej. I się buntuje. Ten bunt różnie się przejawia. Najczęściej jednak tak, że ludzie po prostu głosują nie-na-tych-co-trzeba, pokazując język mainstreamowym mediom, politykom i tzw. autorytetom. Skoro ludzie w różnych krajach wybierają polityków, którzy głoszą potrzebę zmian, to znaczy, że naprawdę chcą zmian. A jaka jest reakcja elit? Agresja. Chcą, żeby było jak dawniej i nie chcą ustąpić nawet o milimetr, ani w kwestiach gospodarczych, ani światopoglądowych. Chcą więcej tego samego. I tak ta przepaść się pogłębia.


Mam nadzieję na opublikowanie !?


2.01.2017- godz. 13,09

PK.:ta Pani może mieć zdanie na temat, ale czy znaczy, że Polska ma małpować Anglię.

Po drugie, to ów wywód jest na inny temat.

Widz @ 109.241.187.*

wysłany: 2017-01-02 13:18

I jeszcze jedno .
/ PK/ :
Czy to dopiero początek paranoi, czy już stadium zaawansowane? I pytanie do psychiatrów - jest to choroba postępująca?

Czy Pan na pewno jest już zdiagnozowany i u dobrego lekarza ?

Czy bierze Pan regularnie lekarstwa ?

Czy nie ma Pan zanieczyszczonego , kiepskiego „ towaru „ ?

Może zmienić dilera ???

13.17

PK.: a jak to wygląda u Pana, bo z treści wpisów można wyciągnąć różne wnioski!

Widz @ 109.241.187.*

wysłany: 2017-01-02 14:10

http://wpolityce.pl/polityka/321730-tylko-nowoczesny-ryszard-mogl-zorganizowac-protest-przeciw-pis-na-uchodzstwie-w-portugalii-memy-i-komentarze


No i z kim ma przegrać PiS ??? :)

PK.: ten link tylko mnie utwierdza w ocenie jakości dziennikarstwa i propagandy made in Karnowski oraz jest obrazem strachu przed Petru. Nie można, bo intelektualnie nie dajemy rady, na gruncie faktów i argumentów, to wyśmiewamy. Adresat i tak kupi, bo głupi.

Niestety Naczelnik bardzo uwierzył, że nie ma z kim przegrać i wszystko mu wolno. Jednak nie do końca, bo ogromnie w akcji przebudowy kraju i społeczeństwa się spieszy(pracują biedni nawet po nocach). Może nie czuje się zbyt pewnie?

Widz @ 109.241.187.*

wysłany: 2017-01-02 14:52

Czy mógłby mi Pan wytłumaczyć , którą częścią ciała myśli Petru jadąc na wycieczkę z , kiepską w dodatku , panienką , podczas gdy w Sejmie toczy się „ walka :) „ o przyszłość kraju ?

Myśli Pan , że to jest głowa , która się psuje od góry , jak mawia nasz bohater ?

Myśli Pan , że wrócą na to Święto Sześciu Kruli, że zacytuję Prezydęta Brąka :) !

PK.: no i tu wyszły cały Pański i całego obozu prymitywizm oraz buractwo i brak koncepcji. Co Pana obchodzi jakość (w Pańskiej subiektywnej ocenie) towarzyszki Petru, a jak z Pańską partnerką. Niech Pan ją pokaże - ocenimy. A jak z partnerkami Kaczyńskiego, Brudzińskiego, Kuchcińskiego, itp. Ich partnerki - ich sprawa i wara od takich spraw. To nie konkurs na miss.

PiS dokonał jednej nominacji według kryteriów urody - plastusia, gogusia Andrzeja Dudę wraz z jego minkami. Był niczym, a tu Kaczyński go pasował na wodza elit, a on, łatwowierny, uwierzył, że stał się nim rzeczywiście. Rozpaczliwa postać, a właściwie kukła.

Cały wpis, jak i sam jego pomysł wyjątkowo chamskie, ale poziom dla Pańskiego obozu typowy.

Wieńczysław @ 178.183.176.*

wysłany: 2017-01-02 15:44

Czy zgadza się Pan z twierdzeniem, że 1 = 0,(9) ?

PK.: czy to test na Pańską inteligencję, czy też jej obraz? Wówczas równanie winno wyglądać (1) = -0,9.

chichot @ 83.26.185.*

wysłany: 2017-01-02 16:10

Kupienie wyborców za nie swoje ,wypracowane p ieniądze,oto przyczyna sukcesu Kaczelnika.A przekupstwo zawsze kończy się klęską.To za jego rządów wybudowano najwięcej kościołów.

Widz @ 109.241.187.*

wysłany: 2017-01-02 17:20

Czy Pan naprawdę nie czuje swojej żałosnej śmieszności w tym nieprzytomnym ataku na PiS ?

Pominę uprzejmym milczeniem Pańskie prymitywne i prostackie , powtarzane do u…rania epitety w rodzaju Naczelnik , Napoleonek , mały i mściwy itd. itp.

Myśli Pan , że Pan jest większy od Kaczyńskiego ?

Pan jest tylko dłuższy , jak powiedział kiedyś Napoleon swojemu adiutantowi na jego słowa , że on , jako wyższy sięgnie po wiszący wysoko bikorn !

Nie będę też szerzej omawiał Pana „ psychologiczno – psychiatrycznych „ „ diagnoz , bo z literatury wynika , że chorzy psychicznie wszystkich posądzają o chorobę .

Wszystkich , łącznie z lekarzami .

Wszystkich , oprócz … siebie !!!

Nie ja zacząłem wybory „ miss „.

To Pan raczył o „ estetycznej „ „ piosenkarce „ o nazwisku Joanna Mucha !

PK.: jak widać nie jest Pan w stanie zrozumieć nawet najprostszych zależności. Nie będę tłumaczył różnicy między moją oceną pani Muchy, a Pańskich dowalaniem Petru, bo i tak tego Pan nie zrozumie - za subtelne albo za mądre, albo obydwa.

Pominę też inne Pana chamskie zagrywki , ale mam pytanie : o co tu się Panu „ rozchodzi „ :

PK.:ta Pani może mieć zdanie na temat, ale czy znaczy, że Polska ma małpować Anglię.

Po drugie, to ów wywód jest na inny temat.

Najpierw jest , że naśladuje ten PIS Hitlera , Stalina , Putina i Łukaszenkę z Fidelem oraz Kim Dzong Ilem a teraz jakichś Angoli ?

To kogo mamy „ małpować „ , żeby szanowny był „ zadowolniony „ ?

Jeżeli chciałby mi Pan to wszystko wyjaśnić , to proszę , żeby to nie było tak jak zwykle , butnie i chamsko !!!

17,20

PK.: bo, niestety, powoli zaczynam mówić Pańskim językiem. Przepraszam, już nie będę.

A tu wyszedł Panu całkiem zgrabny bełkot albo groch z kapustą. A może tak jakiś rzeczowy argumencik, a nie jak zwykle jedynie ujadać wokół tematu?

Z tą damą z Anglii też Pan nie zrozumiał i wypisuje jakieś androny, ale to mnie nie zaskoczyło.

rys @ 94.254.252.*

wysłany: 2017-01-02 18:23

Sądząc po tonacji wpisów Gospodarza, to jest pan takim Niesiołowskim Kotliny Jeleniogórskiej: dużo jadu, wścieklizny i zero refleksji. Taki zoologiczny pisofob z Pana. A na marginesie: dobrze się Panu żyje z taką żółcią w sobie?

PK.: jad? wścieklizna? zero refleksji?
Tylko komentuję wspaniałe posunięcia dobrej zmiany. Nie wiem czemu krytykę poczynań obozu rządzącego tak brutalnie Pan ocenia. Pan lubi PiS, a ja nie lubię, Panu dobrze z PiSem, a mnie nie za dobrze. Każdemu wolno kochać lub nie, bo na tym polega demokracja i wolność - wartości (niestety tylko) werbalnie wielce szanowane i przez Prezydenta, i Premiera, i Naczelnika, i resztę dobrej zmiany.
Próbek na wypowiedzi członków, funkcjonariuszy oraz zwolenników PiS nacechowanych wyczekiwaną przez Pana "łagodną i pozbawioną jadu refleksją" jakby w prasie, telewizji i internecie mała ilość. To czemu jednym wolno, a innym nie?

Wolę już Pańskie uprzejme porównanie (choć nie jestem fanem wspomnianego owadologa) od np. nazwania mnie Krystyną Pawłowicz Kotliny Jeleniogórskiej - tu bym się chyba jednak obraził (nie tylko z racji płci).

A parafrazując Mistrza dodam, że jadem - na jad, wściekłością - na wściekłość, a refleksją - na brak refleksji odpowiadam (choć niechętnie). I wzorców nie trzeba szukać w odległej Łodzi, one tu, w Kotlinie, całkiem blisko.

tą drogą @ 83.26.180.*

wysłany: 2017-01-03 14:19

pozdrawiam posła europarlamentu ,który oddał K,aczelnikowi legitymację PIS.Pan Ujazdowski człowiek rozumu i honoru.Dał początek odchodzenia od budowniczych faszyzmu.Wczoraj w TVN ,profesor Kuzniar wymienił 4 cechy faszyzmu włoskiego ,pasujące do dobrej naszej zmiany.Pozostałia jedna do realizacji.,i ducze łysy ,.Wynika z tego ,ze nie będzie to pan Jaroslaw ,ale łysych to oni mają

PK.: jedynym kandydatem może być tu Brudziński, bo inni owłosieni. Uzdolnienia aktorskie też ma, ale czy wystarczające.

Wieńczysław @ 178.183.177.*

wysłany: 2017-01-03 14:37

Serdecznie polecam: https://www.youtube.com/watch?

PK.: a ja bełkotu pana Janeckiego kompletnie zaplątanego w PiSowskiej Sieci nie polecam!

Tak na marginesie dodam relację świadka obserwującego zachowanie "prawdziwych Polaków" w Kebabie przed morderstwem w Ełku:"Nie brakuje też wpisów opisujących to, co miało miejsce przed kulminacją wydarzeń. W jednym z serwisów społecznościowych wypowiedział się jeden z internautów, który był w lokalu kilka godzin przed tragicznymi w skutkach wydarzeniami. "Było wiele osób, pracownicy uwijali się, nie nadążając z zamówieniami jednak muszę przyznać, że obsługa była kulturalna i spokojna. Oczekując na posiłek, w Kebabie znajdowało się kilku pijanych mężczyzn. Oni jednak kultury za wiele w sobie nie mając posyłali raz po raz obraźliwe słowa w kierunku pracowników" – opisał.

Według świadka padały takie wyrażenia jak "Ciapaku na kolana i do pana". "Mimo tych uwag pracownicy w milczeniu pracowali dalej – napisał internauta."
Niestety min. Błaszczak (np. sprawa Białegostoku) i Ziobro (np. sprawa kukły Żyda i Białegostoku) patrzą na takie zachowania przez palce by nie stracić cennych wyborców.

To dodam jeszcze jeden rodzynek na temat polskiej tolerancji:
http://gburrek.pl/2017/01/03/katolicyzm-po-polsku-jak-zostalismy-zaatakowani-w-centrum-warszawy-przez-obsluge-cafe-foksal/

I co Pan na to? Nadal zadowolony z działalności Rodaków i policji? Czy to ciągle państwo demokratyczne?

Widz @ 109.241.187.*

wysłany: 2017-01-04 09:42

/ PK ? : „I co Pan na to? Nadal zadowolony z działalności Rodaków i policji? Czy to ciągle państwo demokratyczne? „

No to ja Panu podeślę tytuły, w tym z GW, znalezione tylko na pierwszej stronie wyszukiwarki Google’a :
http://wiadomosci.wp.pl/szefowa-rady-zydow-w-niemczech-antysemickie-ataki-jak-za-hitlera-6036392724558465a
http://niezalezna.pl/41000-niemcy-maja-problem-z-rasizmem-celem-atakow-padaja-polacy
http://wyborcza.pl/1,91446,17315068,Francja_Liczba_aktow_antysemickich_podwoila_sie_w.html?disableRedirects=true

Ja już nawet nie będę szukał pod jakąś tezę przykładów ataków ksenofobicznych i rasistowskich ortodoksyjnych Żydów w Izraelu i reakcji na nie rządu Izraela !

Mógłby się Pan tym zająć i omówić ?

Czy mógłby Pan ewentualnie podać mi nazwę kraju , gdzie nie zdarzają się incydenty na tle ksenofobicznym , rasistowskim lub antysemickim ?

A czy przypadkiem Pan nie przykłada tendencyjnie różnych miar do takich zdarzeń pod określoną tezę i interes jakiś ?

Czy Pan przypadkiem , z powodów , których nawet nie chcę się domyślać, nie wpisuje się aby , w coś, co sformułował prof. Finkelstein :

„Jeśli ktoś na waszej ziemi prowadzi działalność, której celem jest wywołanie wobec was nienawiści, to nie powinniście się na to godzić” – powiedział w wywiadzie dla „Historia Do Rzeczy” Norman Finkelstein. Skrytykował wycieczki izraelskich dzieci do Polski, lobby żydowskie czerpiące wielkie pieniądze z „przedsiębiorstwa Holocaust” oraz polską inteligencję, szkalującą własny naród.

Prosiłem już Pana , żeby Pan w tej swojej szaleńczej krucjacie antypisowskiej i antypolskiej zachowywał proporcje, ale widać to do Pana nie dotarło i …

Jeżeli Pan tego wpisu nie raczy opublikować , czego się raczej spodziewam , to zastrzegam sobie prawo do publikacji „ gdzie indziej „ !

Niech się Panu nie wydaje , że , jak Pan to w tym „ rozwijającym „ się komentarzu na wpis rys @ 94.254.252.*, , cytuję Pana : „To czemu jednym wolno, a innym nie? „

Niech Pan udowodni publikacją na swoim blogu , że nie tylko Panu „ wolno „ , skoro taki z Pana „ demokrata „ !!!

09,42

PK.: więc Pana zaskoczę i opublikuję.
Po pierwsze, że w innych krajach są również antysemici - zgoda, ale mnie to nie interesuje, bo ja żyję w Polsce.

Pan Norman Falkelstein jest znanym kontrowersyjnym aktywistą walczącym z polityką rządu izraelskiego. Ma więcej wrogów niż popleczników i dlatego to on został zaproszony przez prawicowe Do Rzeczy.

Mogże mnie Pan oskarżać o "krucjatę antypisowską", ale z tą antypolską, to trochę przesada. Proszę o przykłady. Napiętnowanie rasistowskich, ksenofobicznych i narodowo-nacjonalistycznych postaw nie jest "antypolską krucjatą". Jeśli Pan tak to odbiera, znaczy śpiewa w chórze faszyzujących nacjonalistów, a to nie jest mój chór i nigdy nie będę go popierał.

Widz @ 109.241.187.*

wysłany: 2017-01-04 10:58

http://wiadomosci.wp.pl/wstrzasajaca-relacja-mezczyzny-ktory-twierdzi-ze-byl-na-miejscu-tuz-przed-tragedia-w-kebabie-w-elku-6076260050179201a

Wstrząsająca relacja mężczyzny, który twierdzi, że był na miejscu tuż przed tragedią w Kebabie w Ełku.
To ja może PODKREŚLĘ „
Wstrząsająca relacja mężczyzny, który TWIERDZI , że był na miejscu tuż przed tragedią w Kebabie w Ełku.

A ja też „ twierdzę , że byłem cały czas w Kebabie w Ełku i nic tam takiego o czym pisze tem mężczyzna nie miało miejsca” !

Pan napisał , że jest to relacja „ świadka obserwującego „ a nie mężczyzny , który twierdzi , że był świadkiem !!!
I co ???

Zobaczymy czy potwierdzi swoje „ zeznania „ przed prokuratorem.

10,58

PK.: jeśli - zgodnie z relacją - ów kebab nie był pusty, to poczekajmy na relacje innych świadków. Do prac prokuratury nie mam zaufania, bo już kilkakrotnie wydała wysoce "zadziwiające" opinie w podobnych sprawach. (kukła Żyda, Białystok, Świtoń, pobicie za mówienie po niemiecku, bannery na stadionach, itp.).

A na koniec, to w pańskim stylu dodam, że Pan TWIERDZI ŻE JEST POLSKIM PATRIOTĄ, a swoim gadaniem tylko patriotyzmowi szkodzi. Postawa nacjonalistyczno-narodowa jest błędnie interpretowana jako patriotyzm i emanacja uczuć prawdziwie polskich. - to pomylenie pojęć!

Pańska relatywizująca postawa wpisuje się wspaniale w politykę Ziobry i Błaszczaka. To właśnie takich jak Pan chcą swoim postępowaniem i decyzjami pozyskać jako wyborców.

Teraz zdanie o pewnej wybitnej postaci za WP: http://wiadomosci.wp.pl/kat,36474,title,Prof-Ryszard-Legutko-o-decyzji-Ujazdowskiego-Dlaczego-teraz-Moze-chodzilo-o-finanse,wid,18661834,wiadomosc.html

Myślę, że to właśnie prof. Legutko chodzi o finanse i dlatego musi być wierny Kaczyńskiemu, bo w Polsce, jako - nawet bardzo wybitny - pracownik naukowy nie ma szans na kasę europosła.

Widz @ 109.241.187.*

wysłany: 2017-01-04 12:36

Finkelstein jest „ be „ ?

A co z Jonny Danielsem ???

Dyrektor Fundacji Holocaustu: Polska dla Żydów jest jednym z najbezpieczniejszych krajów Europy
Potępienie antysemityzmu przez polskiego prezydenta pokazuje, że Polska zmieniła swój stosunek do Holocaustu. Zmiana jest tak znacząca, że Polska dla Żydów jest dziś jednym z najbezpieczniejszych krajów Europy - powiedział Jonny Daniels, szef Fundacji Holocaustu.
I podał / !!!! / to - Onet !!!
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/dyrektor-fundacji-holocaustu-polska-dla-zydow-jest-jednym-z-najbezpieczniejszych/wnrhdc

Co do Pana antypolskości , to nie chce mi się szukać poszczególnych passusów , wystarczy , że przypomnę , iż miał Pan czelność napisać / lużny cytat / : „ Polacy antysemityzm wyssali z mlekiem matki „ .
WYSTARCZY ???

Nie ufa Pan prokuraturze , tylko anonimowemu „ blogeroświadkowi „ ?

Ja poprzedniej prokuraturze, tej „ tuskowej „ nie ufałem , ale też nie podniecałem się doniesieniami anonimowych „ obiektywnych Anonimów „ !

12,35

PK.: jedno nie przeczy drugiemu. Pogromów jeszcze ponownie nie ma i chyba już nie nadejdą. Natomiast antysemityzm jest w Polsce bardzo powszechny(proszę zwrócić uwagę na pejoratywne znaczenie określenia kogoś "Żydkiem") , choć ilość Żydów niewielka, a ortodoksyjnych właściwie brak, ale to ma uwarunkowania historyczne i jest podgrzewane przez opowieści np. o potrzebie krwi gojowskiego dziecka do wyrobu macy (bezpośredni powód pogromu w Kielcach).

Z "tuskową" prokuraturą mógł mieć Pan problemy, ja nie miałem styczności. Choć sprawa rasizmu i antysemityzmu Świtonia to przez tamtą prokuraturę została zamieciona pod dywan.

Widz @ 109.241.187.*

wysłany: 2017-01-04 14:23

PK.: jedno nie przeczy drugiemu. Pogromów jeszcze ponownie nie ma i chyba już nie nadejdą. Natomiast antysemityzm jest w Polsce bardzo powszechny(proszę zwrócić uwagę na pejoratywne znaczenie określenia kogoś "Żydkiem") , choć ilość Żydów niewielka, a ortodoksyjnych właściwie brak, ale to ma uwarunkowania historyczne i jest podgrzewane przez opowieści np. o potrzebie krwi gojowskiego dziecka do wyrobu macy.

Co to „ jedno „ jest , które nie przeczy temu „drugiemu” ?

Ja nie ponimaju , ich vestehe nich , nie rozumiem o co „ poecie „ się „ rozchodzi „ ???

Dam Panu jeszcze jeden ARGUMENT , godny powagą Pana „ argumentą „ , jakby to „ klasyk” napisał .

Polski poeta , żydowskiego pochodzenia , był ewidentnie rasistą .

Napisał taki pogardliwy wiersz : Murzynek Bambo !!!

Murzynek Bambo w Afryce mieszka, Czarną ma skórę ten nasz koleżka.

Ileż jest w nim / w wierszu i poecie / pogardy !

Czarną ma skórę i w dodatku , nie z szacunkiem, kolega , tylko KOLEŻKA !!!

PK.: z oceną poety zgadzam się w pełni, ale ścigać można co najwyżej pośmiertnie. Ale jak to się ma do meritum naszej dyskusji?
Natomiast mojego wpisu nie tyle, że Pan nie rozumie, co nie chce zrozumieć, bo nie pasuje do Pańskiej tezy.

A wracając do Ełku, to już został wydany wyrok:
"Następnego dnia po ujawnieniu zbrodni na ulicach Ełku doszło do manifestacji i zamieszek. Agresywny tłum zamierzał spalić lokal, który obywatel Algierii wynajmował pod małą gastronomię. Zdewastowano też jego mieszkanie. W efekcie w niedzielę policja zatrzymała 28 awanturujących się osób.

Jednocześnie w internetowej sieci zaczęły powstawać strony mówiące o zagrożeniu ze strony wyznawców islamu. Oliwy do ognia dolewają też członkowie ONR Brygada Podlaska, komentując zajścia na Twitterze: "W Ełku 4 obcokrajowców zasztyletowało 21 letniego chłopaka. A Ty człowieku spróbuj teraz skrytykować imigrantów: rasizm i ksenofobia" – to jeden ze wpisów."

Widz @ 109.241.187.*

wysłany: 2017-01-04 17:38

No to wróćmy do Ełku …

Może ich zainspirowali … Niemcy ???

http://wiadomosci.wp.pl/45-podpalen-osrodkow-dla-uchodzcow-w-niemczech-sprawcami-sa-przede-wszystkim-mezczyzni-6025254382543489a

17.38

PK.: Pan zdaje sobie sprawę z idiotyzmu tego wpisu?

Widz @ 109.241.187.*

wysłany: 2017-01-04 22:05

PK :

A wracając do Ełku, to już został wydany wyrok:
"Następnego dnia po ujawnieniu zbrodni na ulicach Ełku doszło do manifestacji i zamieszek. Agresywny tłum zamierzał spalić lokal, który obywatel Algierii wynajmował pod małą gastronomię. Zdewastowano też jego mieszkanie. W efekcie w niedzielę policja zatrzymała 28 awanturujących się osób.

Jednocześnie w internetowej sieci zaczęły powstawać strony mówiące o zagrożeniu ze strony wyznawców islamu. Oliwy do ognia dolewają też członkowie ONR Brygada Podlaska, komentując zajścia na Twitterze: "W Ełku 4 obcokrajowców zasztyletowało 21 letniego chłopaka. A Ty człowieku spróbuj teraz skrytykować imigrantów: rasizm i ksenofobia" – to jeden ze wpisów."

A Pan ze swojego ???

Chyba mamy, zamierzony przeze mnie , remis !!!

PK.: odnoszę wrażenie, że głębia tu zawarta jest dla mnie za głęboka, by zrozumieć o co, tak właściwie Panu chodzi.
Czy sugeruje Pan jakobym nagle stał się zwolennikiem ONR?

A ten napad był odpowiedzią na co: http://wroclaw.onet.pl/rasistowski-atak-na-bar-z-kebabem-ostra-reakcja-prezydenta-wroclawia/1w7kx1m
To co się dzieje w Niemczech, Francji czy Turcji nie jest żadnym powodem, by u nas robić to samo. Co z - tak przez Pana i Pańskie środowisko - szeroko reklamowaną typowo polską tolerancją i brakiem rasizmu? Do tego jeszcze w ostatnich dniach podobne napaści w Lubinie i Legnicy. Tak ma być dalej, bo paru niemieckich faszystów podpaliło ośrodek dla uchodźców? Dla mnie nie jest to żadnym usprawiedliwieniem postępowania prawdziwych polskich patriotów. Polecam odrobinę refleksji i zastanowienia.

Widz @ 109.241.187.*

wysłany: 2017-01-05 16:46

Czy Pan to opublikuje

PK.: nie opublikuję, bo już w pierwszym zdaniu mnie Pan po raz pierwszy obraża, a w następnych ponownie.

Dodam tylko, że w Niemczech mamy do czynienia z napadami faszystowsko-rasistowskiego bydła i przykro, że kreujący się na jedynych prawdziwych Polaków naśladują owo bydło.

Jeleniogórski były włóczęga @ 176.114.239.*

wysłany: 2017-01-05 22:27

Panie popraw Pan tę datę w tytule. Przynajmniej wiadomo,że Pan pijący to jest nadzieją,że i czerwony krawat nosił Pan tylko jak naprawdę musiał. Dużo zdrowia na NR

PK.: o co chodzi z tym krawatem?

Widz @ 109.241.187.*

wysłany: 2017-01-08 12:58

PK.: polski durchschnitt właśnie wystąpił w politycznej dyskusji z kijami bejsbolowymi, a w Ełku zorganizował marsz przeciw muzułmanom.

Skoro Pan tak „ rezolutnie „ , to ja twierdzę , że niemiecki „ durchschnittt „ to wg Pana określenia :
/ …/ napadami faszystowsko-rasistowskiego bydła , który podpala w liczbie 45 w ubiegłym roku .

Lepszy niemiecki „ durchschnitt „ z koktajlami Mołotowa i zapałkami niż polski z besbolami ???

12,58

PK.: jak również pisałem w tym samym komentarzu z bydłem niemieckim nie trzeba się licytować. A polskie bydło a to wrzuciło petardę do kebaba, a to buteleczkę z benzynką do innego, a to z kijami bejsbolowymi wpadnie na dyskusje polityczną, itp.. W Polsce jest za mało ośrodków dla uchodźców, tak więc nie ma co podpalać. Za to u nas nie lubi się muzułmanów, bo ich nie ma. To taka polska specjalność.

Polecam opis w DF zachowania polskich pograniczników w stosunku do uciekinierów z Czeczenii. Sam byłem uciekinierem i wiem jak to chodzi, chociaż tamci pogranicznicy byli o kilometry świetle bardziej "mili".

Wpisz swoje imię, pseudonim:

Wpisz treść: